-
Q?
Dlaczego współpracować z Wami a nie z kimś innym?
-
A.
Przede wszystkim dlatego że nasza przygodę z reklamą zaczęliśmy od promowania własnych kanałów z własnych środków. Szanując każdą wydaną złotówkę doprowadziliśmy nasze kanały do oglądalności 16 mln wyświetleń miesięcznie oraz grupy przeszło 500 tys subskrybentów. Zdobyta w ten sposób wiedza służy nam dziś w budowaniu kanałów naszych klientów.
-
Q?
Zamówiłem 30 000 wyświetleń miesięcznie, czy będę ponosić dodatkowe koszty jeśli wyświetleń mojego kanału będzie więcej?
-
A.
Nie. Płacisz tylko za ruch wygenerowany z reklam, jednak nigdy nie przekroczy on ustalonej kwoty. Wszystkie dodatkowe obejrzenia pochodzące z wyszukiwania, polecanych filmów są bezpłatne.
-
Q?
Kiedy płace za obejrzenie?
-
A.
Za obejrzenie płacisz wtedy gdy koś obejrzy pierwsze 30 sekund twojego filmu w przypadku reklam in stream lub kliknie w baner w przypadku reklam typu display.
-
Q?
Jakie są korzyści z posiadania firmowego kanału YouTube?
-
A.
Odpowiednio prowadzony kanał YouTube:
- Buduje świadomość marki
- Pozwala uzyskać cenne informacje na temat tego, jaka jest grupa docelowa twojej marki
- Jest oficjalnym źródłem informacji o twoich produktach
- Buduje wizerunek firmy -
Q?
Czy kupujecie wyświetlenia na serwisach aukcyjnych?
-
A.
Nie. Ze względu na ich wątpliwą jakość nie kupujemy takich wyświetleń. Wszystkie płatne wyświetlenia pochodzą z reklam AdWords i są widoczne w analityce jako reklama.
-
Q?
Dlaczego warto reklamować się na YouTube?
-
A.
Reklamy wideo w YouTube to skuteczny sposób na docieranie do większej liczby klientów. Dzięki YouTube możesz dotrzeć do osób, z którymi chcesz podzielić się swoją historią i płacić tylko wtedy, gdy faktycznie obejrzą twój materiał.
W praktyce:
- Możesz reklamować się wśród największej grupy odbiorców filmów na świecie.
- Możesz dotrzeć do bardzo zaangażowanych odbiorców.
- Możesz korzystać z list remarketingowych wideo, aby zwiększyć ROI.
- Możesz kontrolować budżet za pomocą reklam płatnych od wyświetlenia – płacisz tylko wtedy, gdy ktoś wyświetli reklamę.
- Możesz mierzyć skuteczność za pomocą szczegółowych danych.
- Masz swobodę optymalizacji – możesz wyświetlać reklamy wideo trwające dłużej niż 30 sekund.
- Niski koszt reklamy.
- Możesz tworzyć filmy z prezentacją sposobu korzystania z produktu.